Сальник розподільного валу для MAZDA MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) бензин 90 л.с.
- Модифікація 1.6 (NA6C)
- Тпи кузова Кабриолет
- Мощность (л.с.) 90
- Объём 1598
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 66
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1995.01 - 1998.04
- Код двигателя 8AN1
Текст зверху сторінки
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
148 UAH
152
0.0
1 шт. на складе
1 день
395 UAH
407
0.0
4 шт. на складе
1 день
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 31246
- Код двигуна: 8AN1
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 31246
- Код двигуна: 8AN1
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Конструкція двигуна: B6ZE
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: F80110602
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 48
- Внутрішній діаметр 1(мм): 34
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 31246
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 31246
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Конструкція двигуна: B6ZE
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: F80110602
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 48
- Внутрішній діаметр 1(мм): 34
- Сторона встановлення: спереду
- Код двигуна: 8AN1
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 7,2
- Вага [кг]: 0,03
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 48,1
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 34
- Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L3L RIGHT
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
Текст унизу сторінки